.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جابه‌جایی 2 مدیر ارشاد در مازندران

حجت‌الاسلام کلارستاقی‌نژاد رئیس اداره ارشاد رامسر به سمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس و محمد شریفی رئیس ارشاد اسلامی چالوس نیز به همین سمت در رامسر منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

فرماندار رامسر در این مراسم گفت: ارشاد اسم کوتاهی دارد، اما وظیفه‌ای خطیر و بسیار مهم است.

رستم زرودی اظهار داشت: با وجود برنامه‌ریزی وسیع دشمنان در زمینه فرهنگ جوامع اسلامی و به ویژه ایران، درمی‌یابیم که امر فرهنگ‌سازی تا چه حد ارزشمند و قابل تامل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به ظرفیت‌های موجود شهرستان رامسر گفت: با وجود منابع‌های رامسر و همچنین محرومیت پنهان این شهرستان، همبستگی و اتحاد قابل توجهی در بین شهروندان و همچنین مدیران و مسئولان این شهرستان وجود دارد.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در ادامه افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران پست نداریم، بلکه تمام اینها وظیفه‌ای است خطیر که در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا در خدمت مردم باشند و این منصب‌ها دائمی نبوده و نیست.

وی ابراز داشت: فرهنگ‌سازی مختص به یک یا دو اداره نیست، بلکه این امر عزم ملی و همگانی می‌خواهد که احتیاج به وحدت در همه زمینه‌ها را دارد.

این مسئول درباره مجتمع فرهنگی رامسر و چالوس اعلام داشت: در کمتر نشستی حضور داشتم که در مورد مجتمع فرهنگی این دو شهرستان سخن نگفته باشم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: برخی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توقع ساخت مجتمع‌های فرهنگی را دارند، در صورتی که ما تنها، ارگان بهره‌بردار هستیم.

 مراسم تودیع حجت‌الاسلام اصغر کلارستافی‌نژاد و مراسم معارفه محمد شریفی در دفتر امام جمعه رامسر با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه و مسئولان شهرهای رامسر و چالوس برگزار شد.

حجت‌الاسلام کلارستاقی‌نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر به سمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس و محمد شریفی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس به همین سمت در شهرستان رامسر منصوب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آذر 1391
انتصابهای خنده داری بود!
نا شناس 14 آذر 1391
واقعا مسخره هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!
تقوی 14 آذر 1391
یکنفر نیست از آقای مدیرکل سئوال کنه که چه جوری آقای کواکبیان منبر را تصاحب کرد.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.367 seconds.